reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stefan Janicek

Stefan Janicek

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na internete som známy (teda aspoň pre tých troch ľudí) pod prezývkou Stafer, s ktorou uverejňujem svoje výplody ako aj vážne texty. V reálnom živote som študent, z čoho pramenia aj moje vlastnosti ako lenivosť, tvrdohlavosť, ale aj predstavivosť. Dokážem si predstaviť ako sa práca píše sama a tvrdo idem za tým, že je to jej chyba, keď nie je spravená.Inak rád tvorím, spoznávam nové veci a diskutujem s priateľmi na všemožné témy. Okrem toho sa venujem webu eXistenZ.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenépoviedkypoézia

reklama

Nezaradené

At first everybody was like

Stefan Janicek

At first everybody was like

OK, textu sa už na túto tému popísalo naozaj dosť, tak to skúsim obrázkovou formou zo shootyho galérie. Vážne to niektorí ľudia myslia vážne?

  • 14. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako mám istotu pri akejkoľvek hádke na Internete, že mám pravdu?

Stefan Janicek

Ako mám istotu pri akejkoľvek hádke na Internete, že mám pravdu?

V prvom rade je táto otázka absolútne irelevantná, keďže väčšina hádok sa dotýka tém, kde neexistuje jednoznačne pravdivá odpoveď. Zoberme si interrupcie. Existujú len názory. Alebo rovno objektívnu pravdu. Existuje? Neexistuje? Znova nepoznáme odpoveď.

  • 15. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Umelecký film

Stefan Janicek

Umelecký film

Minule na fakulte informatiky ma zaujala jedna vec. Potom čo učiteľ na hodine filmovej reči vyzval študentov, aby sa predstavili a povedali, čím sú podľa seba výnimoční, zaznelo niekoľko desiatok podobných viet. „Vlastne nie som výnimočný v ničom."

  • 27. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 062x
  • 5
Hlasy

Stefan Janicek

Hlasy

Niektorí ich počujú, niektorí nie. Ich ozvena je však v okolí neustále.

  • 20. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 407x
  • 2
Riešenie regionálnych konfliktov za pomoci jadrových zbraní

Stefan Janicek

Riešenie regionálnych konfliktov za pomoci jadrových zbraní

Tento text sa bude zaoberať vyriešením najpálčivejších vojenských/politických konfliktov vo svete za pomoci zbraní hromadného ničenia.

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 075x
  • 2
reklama
Ako podporiť rast

Stefan Janicek

Ako podporiť rast

Čítam si tak teraz správu o raste slovenskej ekonomiky, ktorá je celkom pozitívna. A potom sa trochu s odporom pustím aj do diskusie. Z nej mi po chvíli vystáva jedna otázka.

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nikto ho nepočúval

Stefan Janicek

Nikto ho nepočúval

Slnko na západe sa už priblížilo k obzoru a starý muž menom Róbert práve dooberal posledné zvyšky viniča. Nebola to namáhavá práca, ale po celodennom presúvaní sa po svojej vinici bol riadne ustatý. Utrel si pot z čela a narovnal sa. Slabá bolesť v chrbte prešla a tak odniesol posledný kôš s ovocím na miesto. Krátko sa zadíval na horizont a neveriacky pokrútil hlavou. „Ja som im to hovoril.“

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dva pokusy s odmenami

Stefan Janicek

Dva pokusy s odmenami

Predstavte si, že sa prihlásite do skupiny 10 ľudí. Vedúci skupiny vám povie, že musíte spolupracovať na plnení úloh. Po pár dňoch príde vedúci a urči jedného, ktorý bude človek číslo jedna. Následne dostane celá skupina na výber. Pre skupinu sú pripravené dve odmeny.

  • 15. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Presnívať život

Stefan Janicek

Presnívať život

Nechceme presnívať svoj život. Chceme prežiť svoje sny.

  • 10. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Otváram oči

Stefan Janicek

Otváram oči

Na začiatok upozornenie. Tento text nie je vhodný pre ľudí, ktorým je nepríjemné prílišné násilie. Ďalej chcem povedať, že tento text nie je návod ani navádzanie na nejakú činnosť. Budem rád ak ľudia nebudú vidieť iba formu, ale aj pointu v nej skrytú.

  • 17. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
S depresiou za lepšie začiatky

Stefan Janicek

S depresiou za lepšie začiatky

Každý to už občas zažil. Sedíte si na lavičke pri rozpálenom krbe, prechádzate po preplnených školských chodbách alebo ste kdekoľvek inde a zrazu akoby všetko navôkol ochladlo. Cítite prázdno. Začnete si klásť otázky, ako: Dosiahol som to čo som chcel? Keď som sníval o budúcnosti bola práve takáto? Začíname si rekapitulovať život a trochu s nedôverou pozerať na zajtrajšok. Niektorí ľudia asi takýto pocit nikdy nemali, iní sa otrasú po pár okamihoch, že čo za blbosť ich to napadlo, ale niekoľko jedincov nad tým vážne začína uvažovať.

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Zbytočný príspevok

Stefan Janicek

Zbytočný príspevok

Práve čítam jeden rozhovor, ktorý uverejnili na SME ( niekto by mohol namietnuť, že teraz píšem tento text, ale pre navodenie atmosféry sa vykašleme na presné určovanie deja, takže...). Prezerám si otázky aj odpovede, a keď dochádzam na koniec článku, tak si hovorím sám sebe, čo mi priniesol. Priniesol mi niečo úplne iné, ako som čakal od nadpisu, teda vlastne som aj trochu čakal, že mi niečo iné prinesie. Povedzte mi, ktorý novinár v okolí by dal obyčajný nadpis článku, aby bol k téme a pripravil by sa tak, bulvárny titulok, ktorý privedie pár tisíc čitateľov.

  • 11. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 867x
  • 2
Moderný súd

Stefan Janicek

Moderný súd

V súdnej sieni sa rozhostilo ticho. Bol počuť dokonca slabý výdych niekde na poschodí. Všetci ľudia upierali zrak na obžalovaného zločinca. Mal 33 rokov a trochu zanedbaný zovňajšok. Bolo cítiť silné napätie okolo neho. Všeobecne sa vedelo, že je nebezpečný, a teraz to mohla konečne spravodlivosť dokázať.

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Strážca

Stefan Janicek

Strážca

Ozvali sa tlmené kroky, ktoré aspoň na chvíľu, prerušili hrozné ticho nočnej ulice. Noc už trvala niekoľko hodín, takže poslední ľudia, ak tu nejakí cez deň boli, už museli byť dávno preč. Postava, ktorá náhle ulicu oživila, sa zastavila, pri veľkých kartónových debnách. Tie stáli na rohu starého skladu, ktoré zaberali väčšinu štvrte. Postava sa oprela o jednú s krabíc a čiastočne tak bola skrytá, pred pouličnou lampou, ktorá bola, jediným zdrojom osvetlenia v okolí. Bol to muž. Na sebe mal čiernu kombinézu, a tak skoro dokonale splýval s tieňom debien.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Rozsudok, ktorý som vykonal

Stefan Janicek

Rozsudok, ktorý som vykonal

Toto rozprávanie vzniklo po jednom veľmi náročnom dni, keď som sa na chvíľu zastavil a začal premýšľať. Jeho chaotickosť odzrkadľuje skutočné nálady, ktoré som vtedy mal, ale rovnako sa snaží poukázať na dnešný stav, ktorý panuje na školách. Možno sa mi to podarilo, možno nie, ale jednoducho som chcel, aby sa nad tým ľudia zamysleli.

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Skúška alebo tiež začiatok

Stefan Janicek

Skúška alebo tiež začiatok

Môj prvý príspevok na blog.

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu