reklama

Hlasy

Niektorí ich počujú, niektorí nie. Ich ozvena je však v okolí neustále.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

...

Hlasy v pozadí sa ozývajú

Nie sú žiadne hlasy

Trápia ma, smejú sa, plačú

Všetko vidia, smejú sa

Navádzajú, nedajú sa ignorovať

Kráčam, snáď idú za mnou

Nikto za tebou nie je

Pozri sa

Pozerám sa a nič

Prázdna ulica, prázdny svet

Šedá farba kvapká z oranžovej reklamy

Je to zvláštne, vôbec nie pochmúrne

Radostné a smiešne

Zase sa smejú

Nikto sa nesmeje

Nikto tu nie je

Prestali sa smiať, idem ďalej

Cesta mi ubieha rýchlo, stále som však na začiatku ulice

Takmer na jej konci

Zastavím sa a počúvam hlasy

Nepočujem nič

Len hlasy

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mlčia

Nahlas okolo mňa

Rozbehnem sa dopredu, kde nič nie je

Iba hlasy

Zahnem za roh

Ideš rovno

Bežím, nie som unavený

Príliš, ale radšej zastavujem

Ulica je prázdna, len hlasy sa ozývajú

Sú za mnou

Nikto za tebou nie je

Neotáčam sa, som sám

Znova sa rozbieham smerom ku križovatke

Predieram sa medzi ničím

Auta tu nie sú

Trúbia, nadávajú

Utekám preč, na druhú stranu

Socha so zlomeným šípom

Obieham ju dookola

Šíp ma zabodnutý v hrudí

Nedá sa vybrať

Krváca

Je otrávený

Chladný

Mramor

Pozor na sklo, pozor na zrkadlo

Počujem hlasy, vychádzajú z tej sochy

Utekám od nej do parku

Zoschnuté stromy odolávajú zime

Sú nádherne rozkvitnuté

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prechádzam pomedzi ne

Sú prekrásne

Pozerám priamo na ne

Kútom oka

Odvrátim zrak

Nedá sa, pokračujem

Chcem pohladiť strom na kôre, ale tá sa rozplynie

Sú nádherné, ale nemôžem ich pohladiť

Pomalým krokom prichádzam k bráne

Utekáš, nevieš kam

Mám namierené na koniec ďalšej ulice

Hlasy na chvíľu prestali

Mlčať

Sú okolo mňa

Zhovárajú sa

Ja neodpovedám

Kričíš okolo

Už som na ulici, listy poletujú v bezvetrí

Do rytmu hudby

Tú však nepočujem

Krásny to cit

Nemám, necítim, nepočujem

Zmätok?

Určite vchádzam do správnej ulice

Je to most

Hlasy, sú hlučné, strašné, nedá sa to vydržať

Sú tak strašne tiché

Som tu sám

Ľudia sa pozerajú

Otáčajú sa

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Udivene

Otvorene

Ale skryto

Pozerám sa cez zábradlie

Vidím rieku pod sebou

Skoč!

Je tam betónová cesta

Kričia

Kričia hlasy, neviem čo mám robiť

Chcem utiecť, ale oni sú všade

Prosím odožeňte ich

Prosím

Ľudia stále pozerajú

Som tu sám

Nedá sa utiecť

Hlasy ma obklopujú

Nemôžem dýchať

Tu dole je ťažký vzduch

Musím ísť vyššie

Musím uletieť

Láska

Je tam pred tebou

Nahni sa

Záchranná ruka

Pomôže ti

V najhoršom ťa zachytí

Chytám ruku

Žiadna tam nie

Pevne ju držím

Sme spolu

Sú spolu

Ste spolu

Letíme

Vietor jej fúka do vlasov

Je nádherná

Krásna

Padáš

Úsmev na tvári

Pozerá iba na mňa

Jej oči sú iba pre mňa

Hľadím jej priamo do nich

Tvár jej žiari

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiarivý úsmev

Sme tu len my dvaja

Budem tu pre teba

Padáš

Rýchlo

Sme tu len my dvaja

Stále sa usmieva

Vyzerá trochu strašidelne

Ale je tu len pre mňa

Sme spolu

Ležíme tu spolu vedľa seba

Je tak nádherná

Spravil by som pre ňu všetko

Ležíš na zemi

Už nepočujem žiadne hlasy

Je tu ticho

Všetko zmizlo okrem nej

Ona mi ostala

Sme len my dvaja

Ona desivá, ja s ňou

Strašidelná

Krásna

Navždy spolu

Ležíš na zemi a nehýbeš sa

Má prekrásne oči

Hrá nám hudba

Už ju počujem

Ľudia hore pozerajú cez zábradlie

Ležíš na ceste a nehýbeš sa

Zbohom

Zbohom hlasy

Ostala mi hudba

Zavri oči sme spolu

Ticho

Stefan Janicek

Stefan Janicek

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na internete som známy (teda aspoň pre tých troch ľudí) pod prezývkou Stafer, s ktorou uverejňujem svoje výplody ako aj vážne texty. V reálnom živote som študent, z čoho pramenia aj moje vlastnosti ako lenivosť, tvrdohlavosť, ale aj predstavivosť. Dokážem si predstaviť ako sa práca píše sama a tvrdo idem za tým, že je to jej chyba, keď nie je spravená.Inak rád tvorím, spoznávam nové veci a diskutujem s priateľmi na všemožné témy. Okrem toho sa venujem webu eXistenZ.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenépoviedkypoézia

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu